James Hirvisaari ja Muutos 2011


Kyseinen ihminen on minulle täysin tuntematon suuruus, kuten niin monet nykypäivän julkkiksista. En seuraa edes politiikkaa. Mikäli olen jotain ymmärtänyt oikein joku Seppo Lehto teki natsimerkin eduskunnassa ja siksi James sai potkut puolueestaan Perussuomalaisista? Onko tämä nyt muka oikein? Eihän kukaan ihminen voi olla vastuussa toisen aikuisen ihmisen tekemisistä! Sama se mikä aate siellä taustalla on. Miksi tuomitaan toisen tyypin teosta, en voi ymmärtää.

Mutta mikähän tuossa hänen nimensä taustalla on, kun etunimi on ulkomainen ja sukunimi täysin suomalainen? Onko toinen Jamesin vanhemmista ulkomaalainen? Mistä hän on kotoisin?

Ja mitä muuten tulee Twitteriin niin se on minulle täysin mahdoton käyttää. Minut lisätään koko ajan automaattisesti satojen ihmisten seuraajaksi, vaikken ole itse todellakaan lisännyt itseäni heidän seuraajakseen! En hitto soikoon halua seurata ketään. Tämän vuoksi olen lopettanut kokonaan Twitterin käytön. Ihmettelen eikö muilla on ollenkaan tällaista ongelmaa, en ole ainakaan löytänyt Googlesta, Facebookista tai blogeista mitään apua tähän juttuun! Olen täysin avuton.

Katson juonipaljastukset joka viikko