Viking Grace hytit


On jo aikakin että Itämerelle saadaan viimein jokin uusi laiva, nimittäin Viking Linen Grace. Jostain kumman syystä olen aina tykännyt enemmän Siljasta kuin Vikingistä. Suurin syy lienee se että Vikingin värit ovat punavalkoiset ja Siljan sinivalkoiset. Tykkään sinisestä mutta en vo sietää punaista. Joten näin yksinkertainen ja pieni asia voi ratkaista kaiken. Olen ollut Vikingin laivalla tasan yhden kerran ja silloinkin vain siksi että kyseessä oli täysin ilmainen matka ja risteily. Silja Linen laivoilla olen sen sijaan risteillyt ties kuinka monta kertaa.

Edes tämä Vikingin uusi Grace ei inspiroi minua. Ensinnäkin sen tv-mainokset ovat olleet todella noloja, hirveän huonolaatuisia ja kolkkoja mallikuvia laivasta. Ei todellakaan saa haluamaan risteilylle. Vikingin sivuilla ei ole vieläkään kuvia Gracen hyteistä, ja tänään on sentään ensimmäisen varsinaisen neitsytristeilyn päivä. Jokin sviitti saattaisi jopa kelvata minulle. Suurimmissa on jopa kaksi vessaa, jee. Yhdessä sviitissä on jacuzzi ja toisessa infrapunasauna.

Mutta jos haluaa todellista luksusta niin ei kai sitä ruotsinlaivoilta löydä. Vaan karibian risteilyiltä, oasis-luokan laivoilta. Niissä sentään kaikki ruuat ja juomat kuuluvat risteilyn hintaan. Ja jopa laukkujen kantaminen hyttiin.

Katson juonipaljastukset joka viikko