Nokia menee nurin iPhonen takia


Ennen älypuhelimia Nokialla meni käsittääkseni ainakin ihan kohtalaisen hyvin.

Minäkin joka olen ennen käyttänyt vain Nokian kännyköitä.... Siis ketä minä narutan? Olen omistanut vain yhden kännykän elämäni aikana. Sen ainoan joka minulla on vieläkin käytössä. En ymmärrä tätä kerskakulutusyhteiskuntaa, jossa ihmiset vaihtavat kännykkää sekunnin välein. Siis täh? Normaalisti tavara vaihdetaan korkeintaan silloin kun se menee rikki! Eli käytän nykyistä Nokiaani niin kauan kunnes se särkyy.

No joka tapauksessa jos ostaisin älypuhelimen niin haluaisin sellaisen Applen iPhonen. Hyvä kysymys on että miksikö. Siinä vaikuttaa olevan eniten ja kivoimpia sovelluksia, tai ainakin sellaisia jotka ovat yleisemmässä käytössä. Ei sillä että edes tietäisin mikä se semmoinen sovellus on, mutta onneksi minun ei tarvitse edes tietää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Katson juonipaljastukset joka viikko